Tema: Re: Kuom skiriasi TH-42PY8P ir TH-42PY8PA?
Autorius: ABLomas
Data: 2009-03-05 22:32:17
On 2009.03.03 13:15, sampas wrote:
> http://www.fotofabrikas.lt/items/Panasonic/Priedai/64c3d2.4-Panasonic-TH-42PY8P.html
>  2361lt

Su šitais prikolas. Long story:

 - Ryte jiems paskambinu, va, sakau 'mačiau tokį ir anokį, kiekis
"teirautis". Turit ar ne?' Man dėsto kad turi, kad viskas čiki,
perklausiau ar kainos nesumaišė, ar tikrai čia PY, o ne PV. Pažada
paskambint pasitikslinus iš sandėlio
 - Perkalbam antrą kartą. Man patikina kad viskas ok
 - Pervedu babkes, paskambinu, patikrina kad viskas čiki, ryt prekė bus.
Atšaukiami kiti pirkimai, etc, nu brangiau nei pas lenkus 300lt, bet
pigiau nei pas mumis. 300lt - na, benzas pigiau, ale namie sėdėt smagu ;-)
 - Praeina valanda su viršum, skambina "oy čia žinote pas mumis
klaida... Davai darom ką nors". Pradžioj atrodo bandė aiškint kiek
kainuoja ir siūlyt damokėt, paskui aiškint kad gražina babkes. Nu ką aš,
babkės pervestos, perklausta kelis kartus buvo, viskas atšaukta. Po
dešimt minučių susiprotėjau kad jie neatstos, pasiūliau neieškot kitur
kaltų dėl savų klaidų ir išėjau dirbt. Būtų pasakę iškart - jokių
problemų. Bet po valandos kai sumokamos babkės...

....Taigi ryt turėčiau gaut tą teliką. Reiks tik būtinai čekint kad kokio
PV neįkištų vietoje PY, a to spėju parkės ir jiems ;-)

P.S. saitas nuscreenshotintas dar su senuoju vaizdeliu, dabar gi kaina
beveik 1000lt didesnė ;-)