Tema: Re: PHILIPS 32PFL7403H/10 atsiliepimai?
Autorius: md
Data: 2009-03-03 10:05:23
FwsA wrote:
> Nelabai suprantu situ dalyku, tai negaliu pakomentuot. Jei cia susije su
> kompo pajungimu, tai kompe leidzia pasirinkt arba 60Hz, arba 25Hz.
> Daugiau lyg ir nera jokiu dazniu. Bet ziurint filma kazkaip labai
> didelio skirtumo nematau ar 25Hz, ar 60Hz. Kaip minejau kompas su TV
> pajungtas per kabeli S-Video.
> Gedas

Per S-Video tai tikrai nepamatysi jokio skirtumo.

Mano mineti dazniai svarbus jeigu jungi kompa arba kita irengini per HDMI.

Pvz. 99% blu-ray medziagos (iskaitant ir ripus bei remixus) eina ant
23.976fps. Tai reiskia, kad telikas mokantis teisingai parodyti
1080p/24Hz signala yra pritaikytas ziureti tokiai medziagai.

Kitas pvz. - HDTV, o taip pat ir SD is palydovo/kabelines eina 25fps,
tai velgi reiskia, kad geriausiai tokia medziaga rodys telikas kuris
pritaikytas rodyti 1080p/25Hz, 1080p/50Hz arba 1080i/50Hz signala.

1080p/60Hz palaikymas aktualus daugiau tiems kurie zaidzia zaidimus arba
naudoja TV kaip monitoriu.