Tema: Re: Kaip pajungti HDTV per laptopo HDMI?
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-02-28 16:47:50
Pas mane panasiai buvo. Pasirodo HDMI iejimas telike neveike (o VDA veike
puikiai). Garantinis servisas pataise....
Tai dabar visiems patariu pirma isitikinti, kad teliko HDMI veikia, nes as
tuo negalejau patiketi ir kelias paras prasikrusau bandydamas savo
videokorta privesrsti dirbti su neveikianciu teliku...