Tema: Re: BD diskai
Autorius: amenox
Data: 2009-02-18 16:56:16
O tu tiesiog pabandyk, jei populiarus diskas, beveik 99% kad pasigausi tautieti. Kas nekart buvo siunciantis is ru. Arba aisku jei nesinori, lauk BD Lietuvoj. Is kitos puses nematau apciuopamo skirtumo tarp kokybisko rip, kuris uzima zymiai maziau. Ok, ok, kiekvienam savo.

P.S. Ziuriu su "shudinu" lcd teliku, "shudinus" rip, "shudinoj" 720p raiskoj (bo turiu tik "shudinus" 32 colius), zinau kad nelygis... :)