Tema: Re: Upscaling
Autorius: Icetom
Data: 2009-09-05 11:50:16
FLI2310 ir gi visai nieko. Ten mano minėti subjektyvūs trūkumai ne visada
matomi. Todėl galima naudoti ir su tuo. Be to dabar ir DVD-BD grotuvai turi
integruotus upscalerius. Ir pats TV turi, taip, kad man čia maža problema
tas upsalinimas. Aš asmeniškai niekada jo nenaudojau. Ir ant savo AVR-1909
visada išjungęs.

Šitas berods geriausias skaitosi Silicon Optix REALTA with HQV-Technology?

Pagal kokybę turbūt taip reiktų sustatyti (pagal info iš AVS forum):
1) Silicon Optix REALTA
2) ABT2010
3) FLI2310/ABT1030 (?)