Tema: Re: Samsung B6xxx LAN galimybe.
Autorius: E.D.
Data: 2009-09-02 09:04:28
AP, tai kaip suprantu, reiskia Access Point.
AP be "pirstelio" prie TV pavyks prijungti tik su LAN kabeliu
(kompiuterinio tinklo laidu). Tokiu atveju TV bus prijungtas prie LAN,
per jo (TV) LAN jungti, bet LAN greitaveikia priklausys nuo siauriausios
vietos - AP belaides dalies greitaveikos. Ar jos pakaks HD srautui -
parodys bandymai. SD srautas praeiti turetu be problemu.