Tema: Re: Samsung LCD televizorius 32" LE32B530P7WXBT pliusai minusai
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-31 17:31:44
Toks "šaltas" vaizdas dar turbūt susidarė ir todėl, kad jei pasižiūrėsime
Samsung TV pamatavimus, kad ir 40B650 modelio, visur mėlynos spalvos žymiai
yra per daug
(http://www.avforums.com/reviews/includes/displayimage.php?s=reviews/55/basic_greyscale.gif
 ). O be kalibravimo iš akies tokių dalykų jau nelabai pakoreguosi :( Todėl
matyt tau tai taip iš karto ir krito į akis lyginant su turimu Panasonic'u.

Tavo skonis čia ne labai prie ko. Yra HD Rec709 standartas ir tiek, kuriuo
TV gamintojai turėtų vadovautis.