Tema: Re: Gal kas gali padėti sukonfigūruoti VU+ gudriam žiūrėjimui?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-06-10 12:24:21
Wicard buvo sena versija. Imtuvo pardavėjas atsiuntė naują Wicard ir ant
OpenPli 7.0 viskas pasileido.
Tik dabar nerandu, kaip pozicionierių įgalinti. Pas mane senas
pozicionierius, su aktuatoriumi ir valdymo dėžute. Openbox puikiausiai
sukiojo anteną, o VU+ nerandu kaip įjungti.

2019-06-10 09:19, Lawrence Jamieson rašė:

> Šiaip, manau, čia svarbiau paminėti ne imtuvą, o koks image ten sukasi. Man ant šitokio grotuvo su OpenPLI pasileido ir pradėjo dekoduoti kanalus iš pirmo bandymo.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.