Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-28 16:55:19
Tokiu atveju reikia siųstis tą patį filmą - FullHD ir 4k ir lyginti.

Tiesiog įdomu praktiškai ir realiai, ar tai apčiuopamą naudą jau dabar
galima gauti su 4k filmais ant seno tv ir gražiau bus ar minimali nauda ir
ateičiai tiesiog turėti kolekcijoj.

Bet bet kokiu atveju, gerai kad veikia/rodo. nereikės pvz savo asmeninio
kokio šeimos klipuko atskirai exportuoti FullHD ir 4K.

"Bronco"  wrote in message news:q7imie$q2d$1@trimpas.omnitel.net...

Vietoj šito kalno naujų klausimų galėjai jau seniai pats pasileisti kokį
4K.bluray.remux.mkv ir pats viską pamatytum.