Tema: Re: plasma vs cfl lcd (senienu palyginimas)
Autorius: Stork
Data: 2019-01-23 12:19:38
Namie taip pat yra du Panasonic'ai LCD (neblogiausias) ir plazma GT serijos.
Tai filmui žiūrėt šeima renkasi prie plazmos...
Kaip jau esu kažkada rašęs su garsu pas LCD prasti popieriai, su juodos
nebuvimu irgi (vakare išjungus šviesą net nesinori žiūrėt).
Sony OLED pas tėvą neblogai, bet ne stebuklai. Ir garsas patinka.

"Tomas"  parašė naujienų news:q1lbr4$hse$1@trimpas.omnitel.net...

2019-01-13 02:49, Bronco rašė:

> Pastebėjimai visiškai korektiški, tik gaila, jog tau į rankas pakliuvo
> viena tų laikų šūdiniausių plazmų. Na bet ir jos pakako, kad pamatytum
> šios technologijos esmę.

Kelis metus turėjom bene pigiausią panasonic plazmą - džiugino, deja
dukart perdegė maitinimas ar kažkas pan. Po antro karto iškeliavo
šiukšlynan, vietoj jos atsistojo kažkoks biudžetinis sony lcd - didesnės
įstrižainės, bet visaip kaip prastesnis tv nei senas panasonicas.