Tema: Re: koki LCD TV Full HD 42' pirkti. kokie gamintojai geriausi?
Autorius: Edvinas
Data: 2009-08-20 11:36:42
2009-08-20 16:53, Itariu_BITES rašė:
 > o ka galit paporinti apie LED telikus? tai ateities telikai ar kolkas
 > neverta i juos ziureti, kol technologija neatkalta?

Na, LED pavadinti nauja technologija nelabai liežuvis verčiasi. Juk tai
tie patys LCD televizoriai tik vietoj CCF lempų jų pašvietimui naudojami
LED. Todėl reikėtų sakyti ne LED TV, o LCD TV su LED pašvietimu. Mano
manymu, tai tikrai ne ateities technologija, o tiesiog nedidelė LCD TV
evoliucija.

Būna dviejų tipų LED pašvietimas:
1) edge LED, kai LED yra tik ties ekrano kraštais. Palyginus su
įprastiniais LCD, ryja mažiau elektros ir gali būti plonesni telikai.
2) LED išdėstyti už viso ekrano, ekranas padalintas į segmentus, kurių
pašvietimo stiprumas gali būti valdomas autonomiškai. Tokie TV jau nebus
tokie ploni kaip su edge LED, bet lokalus pritamsinimas potencialiai
gali duoti labai gerą juodą spalvą.

Antro tipo TV būna pakankamai brangūs ir neįsitikinęs, kad LT rinkoj jie
išvis pardavinėjami.

--
Edvinas