Tema: Re: DVB-T kompe - reikia pagalbos su nustatymais
Autorius: Šliūrva
Data: 2009-08-04 13:23:32
Turiu nuliudinti - sitas Dongle modelis turi tokia savybe, kad kazkas jame
sugenda ir ima neberasti kanalu. Nors softas rodo kad viskas su juo gerai.
Ir tas plonas nepatikimas antenos "perechodas" ten niekuo dėtas. Man taip
buvo su juo jau tris kartus. Pirma karta Fortakas kazkaip pataise ta pati
modeli, veike gal menesi ar du, antra karta pakeite i nauja. Veike apie
metus ir vel tas pats. O paskui subankrutavo Fortakas ir pasake kad
neremontuos. Pasiule kreiptis i bankroto administratoriu. :)
Pabandziau issiardes paziuret kas ten viduje galejo sugest, bet nieko
vistiek nesupratau. Tai metosi dabar stalciuje nenaudojamas.
Nusipirkau kita (Pinnacle Solo) is BMS'o, nes maniau kad jau tas tai
nebankrutuos :)))
Pasirodo ir vel suklydau.
Nu bet Pinnacle vis dar veikia...
Jeigu suzinosi kaip galima ji pataisyt, tai paplatink info. Nes Fortakas
vieną karta buvo sitą gedimą pataisęs.