Tema: Re: del TV pirkimo Lenkijoj
Autorius: Ernestas
Data: 2009-01-26 23:18:30
Kazkodel labai stipriai abejoju ar LT prekeiviai padarytu tokias kainas kaip
ant PL.
Kad ir tokios PL kainos:
pvz. Sony 40W4500 - 3300 Lt, Z4500 - 4500 Lt, Philips 42PFL9603 - 4300, pas
mus internetines parduose kainuoja atitinkamai +/- 4700 Lt, 6200 Lt, 5300
Lt, as jau nesneku apie tipo salonus ala Ogmina ar panasiai. O tie
internetininkai aplamai nelinke kainu derinti, tipo cia jau galutine kas yra
nurodyta. Tai va, greiciausiai butu be rezultatu ta kalba apie nuolaidas.

O del garantiju, tai jau kazkas pirkes TV Lenkijoje rase, kad jos galioja
visoje ES.

p.s.
Kas man pasirode keista bet ant PL praktiskai nera Philips modeliu su H
raide. Ar as kazko nesuprantu ar jiems neaktualu DVB-C ?