Tema: Re: TOPOCENTRO akcijos
Autorius: dalius
Data: 2009-01-20 19:04:19
Del maximos nepasakyciau kad 100%. Esu ten nusipirkes panasonic telika
40% pigiau negu visuose lopocentruose. Pries pirkdamas domejausi,
narsiau interneta, ir tikrai buvo 40% pigiau. Aplamai maximoje kartais
buna tu tikru akciju kai jie is tikruju pigiai atsikrato visokio
uzsigulejusio stuffo: pvz siurbliu, visokiu fenu ir tt. Tik reikia
pataikyti.
Lopocentre kad ir kaip skaiciuodavau netgi su ju visom akcijom is esmes
iseina pigiau 10-15%.

Ginthus was thinking very hard :