Tema: Re: nuomoniu apie SkyStar HD2 (~500Kb.)
Autorius: md
Data: 2009-01-20 16:59:48
Tomas J. wrote:
> Nu mano zmona ismoko jau :) As lekste galvas viska pirkau Kaune Fogsate,
> gali bandyti pirkti internetu is www.openbox.info parduotuves, pigiau.
> Staciau pats 2 lekstes, viena su 3 galvom, antra mazesna su viena ant NTV+
> pirma karta savo gyvenime, nu kazkaip pavyko galu negalais sureguliuoti.

o jeigu taip Svyturio x6 paka pasiemus... ;) Pats kaunietis?

Pameginsiu viska pradzioje susipirkti ir susirinkti balkone. Jeigu
viskas OK tai nesiu ant stogo. Dabar dar reikia nuspresti kas geriau ar
lekste su 4 galvom ar motorizuota lekste su 1 galva! Ar labai letai
sukinejasi tas motoriukas?

Nors gal tiesiog pradziai 1 lekste su 4 galvom susitvarkyti, o paskui
jeigu bus noro dar ir antra. Kad nebutu perdaug sudetinga.

Idomu ar Lemonoj nebutu visko ko reikia, visgi parduotuve rimta ir
grazinti galima jeigu ka ne ta nusipirksiu.