Tema: Re: Pasipinigavimas?
Autorius: Korke
Data: 2018-09-06 00:32:22
arba tik pasiekus ratukais zeme, sokt, atsidaryt antresole ir islupt
savo terba, ir stovet.... arba kaip kazkada Vaidas su Klajumu pasakojo,
kai sedziu as vidurineje vietoje, cia pasoka toks prie lango sedintis,
islyst negali, stovi palinkes, savo stolca tau i smilkini iremes... :)
:) 30m skraidau ir niekada kitaip nebuvo... niekada...Kalbu apie skrydi
kur i joki connecting flight lekt nereik...

Stovintys ilipimui irgi ciudikai - kazkaip, tiesa kitas niuansas, kol
dar buvo sena tvarka - tai ilipes su paskutiniais mane biski uzpisdavo
kai kada savo backpaka turi pries save po sedyne det, kai ten ir siaip
ilgakojams nefontanai , nes virsuje per visa salona jau vietu nekazka
buvo, nes daxuja gandonu viena lagamina supranta kaip - lagaminas,
tasiukas, sombrero, duty free trys maisai, puchavikas...
Dabar tikiuosi bus normaliau, jei tokius daiktinius gudrasiknius
trumpins... bent jau per pinigine.