Tema: Re: Rome Ciampino Airport
Autorius: benamis
Data: 2018-03-29 23:02:53
Galiu papasakoti kaip paryziuje buvo. BVA mazdaug gera valanda kelio.
Autikai ale priderinti prie skrydziu, buvo grafikelis pakabintas, bet
pagal ji ne velnio nevaziavo. Stovejom eilej 45-60 min. Keletas zmoniu
pastresave, palakste aplinkui, nuleke i taxi ir nuruko. Net nenoreciau
suzinot kiek uzgiedojo taxi:) O jie ten kaip tycia sedi ir laukia:) Tada
gal kokie 4 autikai pist ir vienu metu pradejo rinkti zmones. Tik i
trecia, o gal ir ketvirta tilpom, nors buvom ateje seniausiai...

Tas pats su kazkokiu pigiu transferiu is londono i gatwicka ar
stansteda. Baisiu atsiliepimu esu skaites, del nebetilpusiu ir nepaimtu
zmoniu.

Stengiuosi visados ieskoti alternatyvu ar vaziuoti su gera atsarga..