Tema: Re: ryanair vietos ir checkin'as
Autorius: alm
Data: 2017-09-18 08:47:03
suprantu, chujovai, nu bet tikrai tik vienas skrydis iš Faro ir vienas
iš Lisabonos

https://www.ryanair.com/content/dam/ryanair/cancelled-flights-17-sept/List-of-cancelled-flights-17-sept1.pdf

ir suprantu kad persėdimas, ir iš kokio Heathrow į Stanstedą važiuot
biški gaidys, bet nemanau, kad ryte išskridęs būtum nespėjęs ir kad
absoliučiai niekas nebūtų turėję kelių laisvų vietų už pinigus