Tema: Re: patarimai Lenkijai velkam :)
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-19 20:20:23
Čia klausimas?
Visur kur yra parkingas moki arba automatui (musiet savivaldybei) arba
lenkui verslininkui.
Yra parkingų prie prekybos centrų, bet ten irgi rinkliavos būdelė būna: gali
parkuotis neilgiau nei kažkiek laiko ir išvažiuodamas turi čekį rodyt.
Tiesa, yra ir išimčių: palei kelią kažkoks kryžius stovėjo, tai prie jo
parkingas 3-4 mašinom už dyką ir kilometras iki Helo palei "muziejų"
nemokamas parkingas.

Realiai tai tos rinkliavos labiausiai ir užkniso. Pas mus kurortuose gali
palikti nuošaliai auto kokioj nors viešoj aikštelėj ir gražiai sutvarkytais
pėsčiųjų ar dviračių takais nueit iki viešųjų erdvių, kur viskas sutvarkyta,
yra suoliukai, šiukšliadėžės.

Ai beje dar: 0,5 val - 1PLN, 1 val - 3 PLN, maždaug tokia politika.

"LB" <linasbal@ekoi.lt> wrote in message
> o parkingai kaip LT - visur mokami?????
>
> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message

>>> stosim (3 suaugę, gali būti 1-2 kambariai)
>>> 2. Kur valgyti?