Tema: Re: rekomendaciju baidarems
Autorius: gopenzo
Data: 2017-04-20 16:45:52
verkne plaukėm tais metais, kai buvo tas stiprus škvalas, sekantį
savaitgalį. buvo gana įdomu, man patiko :) dabar gal jau vistiek tiek tų
medžių privirtusių nėra. bet šiaip plaukiau ir ankščiau kažkada - upė
tikrai įdomi buvo.

žeimena tai autostrada su krūvom baidarių ir atitinkamų kompanijų.
dažnai net sunku rasti vietą sustojimui ir užvalgymui. daržnai vyksta
lenkimai ir daužymaisi irklais. rekomenduočiau tik iš bėdos.