Tema: Re: Draudimas auto francizei (iki CDW Excess)
Autorius: Donatas
Data: 2017-03-29 16:07:32
Sumoketi ir gauti polisa jau teko kelis kartus. Padarius klaida - rasant
gim. data supportas taip pat maloniai padejo ir nemokamai pataises
atsiunte nauja polisa.

Dabar laukiu ~15Eur ismokos, kuria gavau pateikes ivykio dokumentus
(pradurta padanga).
Jau gavau patvirtinima (per ~2 sav. nuo dokumentu pateikimo), kad
pinigai bus ismoketi, nors formaliai neprivalejo - saskaita buvo
israsyta ir pinigai nuskaiciuoti ne nuomotojo (kaip fransizes
panaudojimas), o trecios salies (serviso), bet cia taip liepe elgtis
Budget. O sie draudikai padangos sugadininima dengia (Covers damage to
body work, tyres, roof, windscreen and undercarriage as well as fire
damage, vandalism and theft.), o kitos kompanijos - ne .
Bet kuriuo atveju jiems didelis pliusas bus (ir toliau naudosiu), kai
pinigai realiai ikris i mano saskaita :)

Donatas