Tema: Re: kempingo ar pan. kur kovojama su triukšmu
Autorius: gopenzo
Data: 2016-06-15 01:04:52
palyginimui - zakopanėj apartamentai per du aukštus su 4 miegamaisiais (buvom 6-iese, gali tilpt 9), dviem san. mazgais 5min peščiom nuo centrinės gatvės para 90eur, tai galvai gavosi 15eur/para

tuo tarpu pernai nidoje, gyvenimas poilsio namuose kastytis, kur gyveni medinukio skylėj ir turi kambaryje tik kriauklę (dušas bendras iki 22 val., šikanas bendras) per sieną girdisi kaip bezda, galvai gavosi 12eur/para.

dėl liaudies lenkuose - viskas ok. pusiau angliškai, pusiau rusiškai, pusiau lenkiškai, pusiau gestu kalba susiderini viską. kiek sunkiau su būsto nuoma ir bendravimu telefonu, bet pasiruošus iš anksto ir viską suderinus - no problem. poilsį Lietuvoje aš jau po truputį laidoju...neadekvatūs pinigai, už kuriuos negauni net to, ko tikiesi...