Tema: Re: Transfegerešanas
Autorius: Linelis
Data: 2016-06-08 08:52:47
Tikrai taip, man asmeniškai GrosGlokneris gražiau už Transfagarašaną, nebent
ta vieta ant viršaus, kai apačioje matosi tie vingiai, ta vieta tikrai
superinė, bet visa kita .... Glokneris

On 2016-06-07 17:09, Pjero wrote:
> aplankytas užvakar
> nemanau kad EU  yra kažkas įspūdingiau

Grosgloknerio alpių kelias tikrai ne prastesnis, o gal ir grazesnis ...

Audrius K.
P.S. Dar yra trolių kelias, bet man grosglokneris grazesnis. Sekantis
būtų transfegerešanas, po to trolių kelias.