Tema: Re: Dar apie auto nuoma ir draudima
Autorius: Baterijas
Data: 2016-05-12 09:38:05
Mano atveju 24 dienom gaunasi pigiau imti tą metinį, nes pas brokerį gaunasi
 >$200.
Dėl excess'o arba tu, arba aš kažko nesupratom.
Pagal mane, USA negauni by default CDW ir LDW draudimų, todėl reik pirkt ne
excess'o draudimą, o pilną.

"one"  parašė naujienų news:nh127t$de0$1@trimpas.omnitel.net...

čia kaina už draudimą visiems metams. Jei draudimo reikia tik 24 dienom,
turėtų pasiūlyti ir pats brokeris, per kurį nuomojiesi auto. T.y. reiks
tik uždėti varnelę ir gausi excess'o draudimą nuomojamam laikotarpiui.
Bent jau taip būna, kai nuomoji per http://www.rentalcars.com/
Nepamiršk, kad icarhireinsurance.com ar insurance4cahire.com yra tik
excess'o draudimas. Tau vis tiek užšaldys pinigus kortelėje, o jei bus
įvykis, tai gausi už jį susimokėti, o vėliau kreipsiesi į
icarhireinsurance.com, kad atgautum tuos pinigus, kuriuos susimokėjai už
įvykį.