Tema: Re: Atostogos vokietijoj
Autorius: ROOTS
Data: 2016-04-04 11:49:38
Kai kuriems Vokietijoj mokykla iki liepos 2x kazkelintos. Gal vyresniems.

Nu jo Mosel turi aisku tiksla :) Vyna :) As prie Moselio gyvenu, tai saltas
Riesling Lieblich Spatlese, Beerenauslese ar Trockenbeerenauslese  yra
pasaka. O ka jau kalbet apie Icewine. Bet jo jau seniai nebedare, lyg 2008
artai 2010 paskutini kart.Praieta rudeni (gruodzio menesi) kai kurie
rizikavo ir dare icewine. Bet is vyninku kalbu tai nelabai jiems pasiseke.
Dalis uogu supuvo, dali vetra nurove, nu akzkiek ten bande daryt. Bet arba
bus mazai ir daug kainuos, arba isvis nieko nebus. Bet cia as apie
vynininkus kur aplink mane.  :) Nors siaip esam raudono megejai. Bet aisku
yra ir kitu nuostabiu baltu vynu.

"tranzoo"  wrote in message news:ndt7is$50n$1@trimpas.omnitel.net...

www.legoland.de tik siulau vaziuot birzelio pradzioj - vokietukai dar eina i
mokykla - tai eiliu nera.

si rudeni planuojam i mosel vaziuot. be konkretaus tikslo.