Tema: Re: marsrutas i Austrija
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-14 17:08:21
On 2016-03-14 16:25, marukas wrote:
> A, nu jo, matau,

Pagaliau skaityti ismokai, kas parasyta...

jei būtent į Ischgl'ą tai panašiai ir laikas ir
> atstumas (aš vis į Zillertal'io slėnį pastaruoju metu važiuodavau). O
> iki Lodz'ės A2 nemokama?

O tai ka, nezinojau, kad iki Lodzes A2 nemokama???? Net maps.google tai
rodo....

> Tai jei nonstop, tuomet kaip ir nebūtų didelio skirtumo, jei su nakvyne,
> vis tik pigiau nakvoti Čekijoje prie Austrijos sienos nei Vokietijoje.

Zinok, lenkijoje prie vokietijos sienos nakvyne dar pigesne, negu
cekijoje (jei moki ieskoti. As randu, ir man lenkijoje nakvyne geresne,
negu cekijoje). Ir gera vakariene pigiau gausi... (kurios cekijoje gali
ir negauti...tiesiog nebedirbs vakare viesbucio restoranas. O lenkai ir
velyva vakara patieks vakariene.)

Audrius K.
P.S. As ne karta vaziaves visais variantais.