Tema: Re: reikalingas benzininis primus'as
Autorius: arunas
Data: 2009-05-20 12:14:08
Benzino daugiau kur buna pirkti nei duju balioneliu, siaip jau. Benzinas
kaitriau dega, gerai veikia ir prie neigiamu temperaturu, priesingai nei
dujos, maziau svorio (duju balioneliai, tame tarpe ir tusti, kuriuos ne
butinai yra kur ismesti ir reikia nesiotis, siek tiek sveria).

Minusai - smirda, reikia terliotis perpylinejant, kas kazkiek laiko
reikia valyti primusa.