Tema: Re: Lietuva - N. Ireland
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-16 08:48:36
 gali keltis is Klaipedos  i Kyli, - 5 valandos pervaziuot iki AMS, taip vaziuoja zmones.
mano pazistami dazniau taip kursuoja, taupo mashina, kura ir nenori vaziuot per Lenkija :)
 Tada tau tinkamiausias minetas marsrutas is AMS i Newcastle upon Tyme, pervaziuoji
skersai Anglijos, is Stranraer daznai kursuoja keltai i Belfasta. Ten jau arti.
 Nepavargsi ir neperilgai uzgaisi. Bendroj sumoj gaunasi vairavimo 8 val.
  Keltu tvarkarasti ir kainas susirasi pats. beje, vasara keltai gerokai brangiau, negu
ziema.
http://www.stenaline.co.uk/ferry/routes/stranraer-belfast/