Tema: Re: dviracio transportavimas su masina
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-05-12 19:26:42
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:guc6tb$h9j$1@trimpas.omnitel.net...

> Labai abejoju, kad tai butu nurodyta policijos protokole, nes tai ne ju
> kompetencijos lygyje - reikalauti mistiniu sertifikatu ir panasiai.

Matai, kai man atsikabino  (ziema, uzsalus kapoto uzrakinimo spynai)
kapotas, is pradziu policija teige, kad viskas aisku, nelaimingas
atsitikimas, o jau formindami ivyki (del draudimo) nepatingejo isnagrineti
kapoto spyna, apsaugini uzrakta ir nutare, kad truksta kazkokios spyruokles,
ko pasekoje likau kaltas. Tuo tarpu per tech apziura jokiu problemu nebuvo
rasta...  Tai negi as turiu buti ekspertas ir serviso meistras, kad
nustatyciau, ar yra visos spyruoklytes ? (truko apsaugini kabli papildomai
prispaudziancios spyruokles (atidarant kabota visada tekdavo atkabinti
apsaugini kabli, del to buvau tikras, kad jis veikia gerai) , pats kapoto
uzraktas buvo tvarkingas. Neuzsirakino gerai todel, kad per lijundra
sugebejo apsalti...)   Is to darau isvada, kad ivykus ivykiui, gali
panagrineti ir dviraciu laikikli... o jau tada gali atsirasti idomiu irasu
protokole...
Audrius K.

Daryti