Tema: Re: Anglija, Londonas lapkricio menesi-kaip?
Autorius: AS
Data: 2009-05-09 13:10:30
ei tik nereikia cia apie labai daug lietaus Londone.... ne pirma diena cia
gyvenam, nzn bet man tai cia maziau lietaus nei lietuvoj budavo...

P.S londonas ir jo apylinkes yra 'sausiausia' anglijos vieta jei ka :)

"Ignas" <ignasvp_Trinti_@takas.elte> parašė naujienų
pranešime:gu1egr$tnu$1@trimpas.omnitel.net...