Tema: Re:Wizz rankinis bagazas
Autorius: Herkus
Data: 2014-11-17 18:11:10
Nu taip wizzairas turi tokia taisykle. Skraidau kas savaite su juo
 tai visad bunu nusipirkes didesniji rankini. Nors nematau kad
 daznai kaisiotu kitu lagaminus i rema bet nerizikuociau eit
 nesusimokejes. Siaip ar taip lagaminai santykinai didele ju pelno
 dalis i kuria neziures pro pirstus;)  susimokejus niekad neprase
 kist i rema, neatrodo tokie smulkmeniski, kaip airbaltic

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/