Tema: Re: Nakvyne Paryziuj
Autorius: Bastunas
Data: 2014-03-23 20:20:47
Ne paslaptis, bet su kompanija sita kelione gavome dovanu, tai dovanotam
arkliui dantu neskaiciavom. Su ta moterim derinau tik detales. Parasyk jai
ir manau viska suzinosi netgi ir man galesi isduoti kiek kainuoja pagyventi
Paryziuje.  Daugelis lietuvisku  kainu 1LTL=1€ Paryziuje. Taip, kad 100 lt
Lietuvoj uz buta manau  normali kaina

parašė naujienų news:lgm6cf$8a3$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ne paslaptis, kokia kaina uz nakti?
Uz 100-130€ uz nakti tai ir liepos pradzioj be problemu rasti