Tema: Re: kalnu slidinejimas ir salmas
Autorius: Ozas
Data: 2013-02-11 16:14:55
sutinku 100%. Ramiai - salmas nebutinas, slidinejant ant sugebejimu ribos -
patartina.
Per savaite 2 guzai :), plius apsaugas per akcija kokias irgi verta
pagriebti.

Ozas

"lpk"  parašė naujienų news:kc6b01$jo3$1@trimpas.omnitel.net...

Sakyčiau, šalmas labai patartinas važinėjant normaliai, ir privalomas,
važinėjant ekstremaliai.

Dėl šarvų irgi gera mintis, nebūtinai riterio, bet bent jau kelių ir
alkūnių apsaugos tikrai yra į temą.

Pats iki šiol važinėjau be šalmo ir apsaugų (esu ramus ir atsargus
slidininkas), bet prie pirmos progos šiais dalykais apsirūpinsiu.

A.