Tema: Re: Auto nuoma savaitelei Uzsienyje, patarkite prasau?
Autorius: ab
Data: 2012-05-04 15:07:45
Troja said the following on 2012.04.30 19:58:
> Geguzes pradzioje planuojame apklankyti Kipra ir issinuomoti
> savaitelei ten automobili. Siaip galva apsisuko del visu tu auto
> nuomos kompaniju, idomu ar visus mokescius jie iskaiciuoja ar paskui
> neatsiras pasleptu kazkokiu?
> Nelabai supranti ir kuro politikos, vieni duoda pilna baka ir reikia
> grazinti pilna (tai geriausia mano atveju) kiti duoda pilna ir reikia
> grazinti su tusciu.

kadangi iki šiol niekas neatsakė, tai tik keletas pastebėjimų, jei dar
aktualu:
* papildomi mokesčiai tai gali būti aptarnavimas nedarbo valandomis.
* auto gali būti tik su baziniu draudimu, kas reiškia, kad atsitikus
kažkokiems įvykiams ir pats nukentėsi (bus kažkoks frančizės mokestis).
To gali išvengti užsisakydamas papildomą draudimą, arba rinktis auto,
kur nurodyta (Excess 0,- EUR).
* gali būti, kad nuomos kompanija norės užšaldyti kažkokią sumą pinigų
tavo kortelėje kaip garantą, pvz. 1000 EUR. Reikia pasirūpinti, kad tiek
pinigų ten būtų.
* kuro politika gali būti įvairi. Klientui geriausia, kai grąžini su
tiek kuro, su kiek pasiėmei... Pvz. full-full. Gali būti ir half-half.
Aišku įmonei geriausiai full-empty. Dažnai (bet ne visada) tokia
taisyklė galioja - jei nuoma trumpa, 1-3 dienos, tai bus full-full. Jei
ilgesnė - full-empty. Kai kurie nuomų tarpininkai leidžia pasirinkti,
kokios politikos nori.

Keletas nuomų su savo specifika (per kurias kažką esu nuomavęs):
http://www.holidayautos.co.uk/ prie siūlomų auto nurodo, kur bus
full-full politika. Gali Excess panaikinti pirkdamas papildomą draudimą.
Internete galima rasti nuolaidos kuponą 15 proc. Nusirašo visą nuomos
kainą iš kortelės. Nemokamą atšaukimą gali papildomai nusipirkti už 5
svarus berods.

http://www.economycarrentals.com/ draudimas jau įskaičiuotas į kainą,
todėl excess iškart lygus 0. Bet nežinai, koks bus fuel policy... Nuomos
atšaukimas ~2EUR. Užsakymo metu nusirašo pinigų tik už tarpininkavimą,
likusią sumą moki pas nuomotoją.