Tema: Re: Kroatija - valtys?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-19 18:59:43
On 2012-04-19 10:32:49 +0300, Night said:

> Asiku. Kadangi turi pazymejima - tau problema neaktuali. Gal kas zinos,
> ar ten imanoma be pazymejimo is vis kanors issinuomoti,

Kazkas is pazistamu lyg ir yra issinuomoje be pazymejimo. Bet nesu
tikras, kad butu nuomoje, jai butu zinoje, jog neturi pazymejimo :-)
Gal tiesiog nepatikrino, ar turi :-))  (mane is tikro nustebino, kad
5Ag perkant vinjete be diskusiju paprase pazymejimo. Aisku, ir valties
tech pasu, technikines. Tiesa, vinjete perkama tik  uosto ofise, o ten
tvarka zino :-))   )

>  o jei ne - tai ta tarptautini pazymeijma kad issilaikyti, kaip
> suprantu reikia i kursus eiti nes eksternu laikant tik vietines
> reiksmes vandenims duoda?

Tai jei laikyti, tai tik tarptautini. Bet, zinok, tai nera nei
paprasta, nei pigu. O norint neribotai galiai tai tenka 2 kartus
lankyti kursus ir 2 kartus laikyti egzamina....  Orientacijai - laikant
tarptautiniam egzamine yra virs 700 klausimu variantu.... 2 laivybos
taisykliu variantai - lietuvos ir tarptautines (skiriasi stipriai)

Audrius K.