Tema: Re: Egzotinis dviracio salmas
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2012-04-16 13:21:35
Yra zmoniu durnu, bet yra ir debilu... Codecai, kazkada plesei maike, kad su
masina gatve reik vaziuot 5km/h greiciu, kad nescios bobutes nenutrenktu
niekas isejusios i kelia, svieciant raudonam signalui, o tai kaip cia
iseina, kad su dviraciu reikia lekt kiek jegu turi, ir nereik nieko saugoti?
juo labiau, dvirati sukomplektuota turek ir is tolo skambaliuka panaudok,
tuoj pat supertetis patrauks savo bambli, ar tu geriau tyliai tyliai
priselinsi ir pervaziuosi kakla?

"CodeC"  wrote in message news:jm8kc7$h1c$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/13/2012 09:49 AM, Sail wrote:
> Na visokiu yr visokiu reik.
>
> Kai pamatau vaikus (jie neprognozuojami, ir dar neziuri aplink), tai
> greiti
> metu dar is tolo ir darau aplink dyyydeli lanka.

is kitos puses, ne visada tai imanoma ir kartais prasilenkia su
protingumo ribom. pvz vaziuodamas su pilnai apkrautu turistiniu dviraciu
dviraciu taku, kuris yra pakankamai siauras akd padaryt 'saugu lanka nuo
dvimeciu bambliu', as tikrai nesuksiu i zole, staigiai nestabdysiu ir
nerizikuosiu nusiversti ties kiekvienu tokiu sutiktu superteciu ir jo
zviegiancia banda. ir jei, neduok dieve, pro sali vaziuojant tas bamblys
sugalvos apsisukti ir parodyt teciui savo sypsenele, as jam galiu pvz
pervaziuot kakla. labiausia butu gaila vaiko, o moraline zala atlygintu
supertetis man, ir dar butu nubaustas uz vaiko neprieziura.