Tema: Re: ka galima butu nuvezti italams? ju nemaciau, biznio susitikimas!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-21 08:09:29
http://www.flysas.com/lt/lt/Informacija-keliaujantiems/Bagaas/Daiktai-kuri-negalima-skraidinti-lktuvu/?vst=true

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
news:gsj5ht$kv1$1@trimpas.omnitel.net...
Žinok, šioje plotmėje apie "Žalgirio" trauktinę susimasčiau tik po exe
pastabos :) Greičiausiai jos negalima vežti net ir bagaže, bet kam gi
šaus į galvą įtarti proginį "prabangų" alkoholinį gėrimą, jog jis
peržengia kažkokias ribas? :) Daug kartų vežiau bagaže ir nieko
neatsitiko, bet jei kas paklaustų, ar galima vežti 70% stiprumo etilo
spiritą lėktuvu, tai ir aš atsakyčiau, jog - NE :D Kuriozas :)