Tema: Re: i Kopenhaga automobiliu
Autorius: hemz
Data: 2009-04-20 19:38:41
Imant keltą iškart žiūrėk ne į sėdimas vietas, o į kajutę.
Nes sėdimose vietose gali užtaikyti ant Masonų minios,
o tada jau vaizdai belenkokie gali būti :)

Kitas variantas gaunasi +- tokia pačia kaina - lėkti per lenkiją į
vokietiją,
ten imti keltą Rostock-Gedser ir taip atsidurti Kopenhagos saloje.

Asmeniškai man tas antras variantas labiau prie širdies.
Ir taip teisingai manai - viešasis transportas čia labai kerta per kišenę :)
Tiesa yra kažkokia City card ar pan, kur gali po visus muziejus pačioj
kopenhagoj
lakstyti ir viešuoju naudotis nemokamai - gal būt dėmesio vertas
variantas...

Kopenhagoj būtinai aplankyk aplinkines pilis/dvarus
(Helsingor/Helsinborg), Hilerod, Fredensborg.
Asmeniškai nieko geresnio neradau Kopenhagoj :)

Sėkmės