Tema: Re: Q:dviratis +/-?
Autorius:
Data: 2009-04-16 16:28:58
Nemanau kad tai sudaro esmini skirtuma. Zvyru daug varinejau, stabdo
puikiausiai, bet zvyru ir V-stabdziu uztekdavo.
Praejusi savaitgali buvau uzklydes i pelkes. Tai po rato susmigimo i purva
buvo atsirades metalinis garsas. Pravaziavus ~100 metru stabdziai issivale
ir vel viskas ok.
Kaip jau rasau, man labiausiai patiko nepalyginamai geresnis dviracio
valdymas vaziuojant is esmes bekele kai reikia nuolat laikyti stabdzius.
Greitis zinoma buna labai nedidelis.

"Jonas Jonaitis" <jonas.jonaitis@jonava.lt> wrote:

O kaip zvyras/purvas?