Tema: Re: Slides :)
Autorius: Bangis
Data: 2009-04-10 11:09:49
Man tai smagu turet savo inventoriu, o dar ziurint i kaina ir konkretu
modeli, manau verta (ypac jei su apkaustais jau). Net ir per kokias vasario
sventes mostelt iki Slovaku ir tiesiai slidikes is dezes issilupus eit
slidinet, ir nesivarginti su ju nuomavimu yra smagu. Viena karta gausi
geresnes, kita karta prastesnes, etc etc, net ir toj pacioj Italijoj ar
Austrijoj, plius uzknisa eit per tuos nuomos punktus ir gaist laika, kai jau
nagai niezti ant kalno is pat ryto lipt :) Nzn mes kazkaip su zmona kai
isigijom batus + slides tai labai patenkinti. Cia manau ne tik kainos
faktoriu reikia ivertinti, bet ir psichologini :)
--
Bangis