Tema: Re: kelione po Kanada?
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-04-08 23:32:00
Del vizu nezinau. Teoriskai su nauju pasu man atrodo ju nereikia.

Kanada didele, labai priklauso nuo to kur vaziuoti ir ka norima pamatyti. As
tai ko gero pats sau organizuociau kelione. Rekomenduociau vaziuoti siltu
laiku - daug maloniau vaikscioti.

Pvz. atskrendi i Toronto ir kokias 2 dienas praleidi centre ar jei
sekmadienis galima i lietuviu namus apsilankyti cepelinams.
Po to pasiemi masina ar su autobusu vaziuoji dienai i Niagra falls (140km)
ir ten ko gero pernakvociau. Yra ten viesbuciu su vandens parku, galima
online susirasti uz kokius 200$ (iskaiciuotas vandens parkas).
Po to vaziuociau gal 2 dienom i Ottawa (400km) is ten i Montreal (200km) dar
dienai ar dviem. Is ten i Quebec City (500?km). Norint kitus miestus
apziureti reiketu ko gero skristi, nes atstumai dideli.
Jei masina nomuosi, rekomenduoju su GPS, tada visi vazinejimai daug
paprasciau - nepasiklysi.