Tema: Re: paso galiojimas uzsienyje
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 00:53:11
as 3 metus daugiau laiko praleidziu ne lietuvoj, ir per ta laika ne karto
neprireike asmens tapatybes korteles,nu nebent ivaziuojant i kokia gamyklos
teritorija,ir tai pakaktu ten ir teisiu, turiu tik del visa ko, latviam jo,
viena karta varant per siena is rygos, bet pasienitis sio dokumento paprase
jau lt teritorijoj esancioj muitinej, as atsakiau, atvariau iki sienos,
prisiminiau kad kortele pamirsau ir apsisukau vaziuot namo, kazka jis ten
man bande moralizuot,kad vistiek reikia ji turet pasienio zonoj lietuvoj, as
gan nemandagiai atsakiau, kad labai skubu nes reik spet pasimt pasa ir gryzt
atgal, kita karta turesiu.nebeprasineja tokio dokumeto jei tu nepanasus i
kaukazieti net rusijoj, bet geriau ji turet prie saves, galiojimo laikas
manau dzin, svarbu kad dar galioja, ir kad per protinga laika iki galiojimo
pabaigos spesi isvykti namo.

--
vyt/ /