Tema: Re: Kà pamatyti bernam Amsterdame ir Briuselyje?
Autorius: dz
Data: 2012-03-17 17:46:07
gerai, kad yra kas paraso mano nuomone uz mane, nes as labai tingiu daug
rasyt:)

"Toxis"  wrote in message news:jk02th$euq$1@trimpas.omnitel.net...

na, chia panashi analogija, kaip tau pasiulius kam nors koki bara aplankyt,
ar degustacija alaus darykloj, ash pradechiau putotis apie odekolona,
shnapso leidimasi tiesiai I krauja, ar kaip dabar madinga uzhbalej - gert
per aki...

zhole nera narkotine medzhiaga, ji yra psichotropine (veikianti psichika),
kai tuo tarpu alkoholis (kava, arbata, heroinas, shyrka (opiatai) ir t.t.)
yra ir narkotine (priprantama) ir psichotropine (veikianti psichika) ir yra
vienas ish shlykshtesniu narkotikiu, nes yra downer'is (kaip heroinas,
shyrka, vikodinas etc.) - t.y. nuo jo atsisveikint su shia asharu pakalne
yra lengviau matyt lengviau nei nuo kokso.. taigi tavo komentaras butu
labiau tinkamas o.gurmanuose kam nors parashius apie alu...

"Yvl"  wrote in message news:jjvgr9$toi$1@trimpas.omnitel.net...

a tai slabo shyrkes kubika susistumt? juk gyveni tik viena karta... :)