Tema: Re: Bulgarija vs. Turkija
Autorius: Ramus
Data: 2012-02-24 00:37:22
Po Turkijos Bulgarijoje pasijausi kaip grįžęs į sovietinius laikus.
Pradedant viešbučiais, baigiant kavinėmis. Maistas, aptarnavimas tragiškas,
policija reketuoja.. Apsileidę, bando išdurt kiekvienam žingsny. Kainos
didelės. Šalis graži, ypač pietinė dalis su smiltainio kalnais ir labai
senais vienuolynais. Verta aplankyti su mašina, neverta kojos kelt su mažais
vaikais.
Turkija rojus, jei atostogaut su mažais vaikais.

..