Tema: Re: masinos nuoma milane
Autorius: ab
Data: 2012-01-14 13:43:11
bergame kaip tik gruodžio pabaigoje ėmiau mašiną iš locauto nuomos.
Paklausus apie žiemines padangas tik susigūžė ir sakė, kad su jomis auto
neturi. Bet kai ieškojau nuomoti, tai per kažkurią paieškos sistemą lyg
ir mačiau winter variantą.

Bet kokiu atveju, gal yra galimybė pasiimti grandines dėl visa ko.

Aš jas turėjau, tai iki livigno buvo įdomu su jomis važiuoti... Na
kažkur nuo Bormio tik reikėjo... Aišku jos tiktų tik nedidelėm
atkarpom... kur nors per perėjas ar pan...