Tema: Re: Ryanair pakeite skrydzio laika, reikia kontaktu
Autorius: Korke
Data: 2011-10-03 16:02:53
bet tai idomus kentas jei bogu... Pirmiausia Ryanas neparduoda
jungiamuju skrydziu tai nexui cia prikaisiot sita savoka (planai matai
pas pona griuva). Pas tave yra nupirkti du atskiri skrydziai ir px, kad
is tos pacios kompanijos. Todel dar durniau klausyt prasomos
kompansacijos uz nakvyne....cia gal Ritz'e kokiam norejai...

dieve dieve, nusiperka uz pora simtu litu bilietus, "susiplanuoja
pYYYYgia kelione" o paskui cia myza i bata vien del mokescio uz skambuti
i helpline'a... lygtais vakar butu atsiradus tik sita aviakompanija...