Tema: Re: CROSS: poilsis Papeje?
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-07-22 00:12:18
vaikas jei pažvejojantis - užsiėmimo turės. jei ne, mąstyk kaip užimti.
dviratis, aitvarai ir t.t.

šiaip ten tikrai ramu ir gera.
iki pajūrio - per kopas perėjai ir valio. pajūris švarus. išeini prie
jūros, matai už puskilometrio pora - žinok lietuviai. pažiūri į kitą
pusę - šeima. aišku irgi lietuviai.
pajudėjęs link NidasPurvs, akmenynuose pasirankiosi visai "rankiojamų"
gintarų.
žiūrint kur gyvensi, jei pas Antaną - gal kiek arčiau ir patogiau
išplaukti palydekaut. aš gyvenau Konu Ciems, ten viskas daug paprasčiau,
bet ir kaina be konkurencijos. veranda su trim miegamom lovom ar ne po
20lt kainavo. virtuvė, du wc trim kambariam, dušas - stovis toks, kaip
barake (pameni studijų laikus, tarakonus ir apipelijusias sienas?). bet
kitą vertus, ten tik miegi, daugiau visą laiką gamtoje. (man sekės su
orais ten).
parduotuvė Rucavoje - apie 8km. ten pat įsigysi leidimus žūklei. darbo
dieną, darbo laiku - pašte.

  jei norėsi pramogų - gal geriau nenorėk, nes artimiausios ir skystos
Liepojoje, praleidome dieną Liepojoje - ramiai pasivaikščiodami
paplūdimiu ir keliais parkeliais. kiek pamenu kažką lankėm, bandėm
lakstyt su žemėlapiais - bet jokių emocijų iš ten neišgabenau.
beje, tiksliai nepamenu kur, bet berods tarp Papės ir Nicos yra gyvūnų
rezervatas. ten ganosi laukinių arklių (mustangai), stumbrų kaimenės ir
dar visokių raguotų ir neraguotų galvijų. vaikui gali visai patikti.
įėjimas ir pasivaikšiojimas su gidu (kalba rusiškai/vokiškai/latviškai)
kainuoja 3 ar 5 latai.
aplink papės ežerų masyvą yra ornitologų (o gal šiaip poilsialogų kokių)
apžvalgos bokšteliai. labai gražu apsidairyti iš jų.

apie žūklę ten nešnekėsiu, tai neišsemiama tema, o informacijos
susirasi žvejų forumuose.
karosų, lydekų, lynų ir karšių ten daug ir dydžia jų džiugina. (lydekų
rečiau, bet anos atperka kibimų kiekiu).

dar vienas patarimas - jei neturi GPS'o, kuris įsimins tavo nukeliautą
kelią - po ežerą toli nesiirstyk - ten labai nesudėtunga nuklyst ir
pasimest.