Tema: Re: Kelione automobiliu po Kretą
Autorius: Idomu
Data: 2011-07-07 23:13:01
> 5-meciui ten per sunku: nebent ant kupros ji tempsi. Siaip ir
> Tarpeklyje su ekskursija man laiko mazoka: norejosi ten ilgiau
> pafotkint pleze paskui pasimaudyt...

Gal dar priklauso koks 5-metis? Maniskis tik po 5-ojo gimtadienio pries 3
metus graziai prasuoliavo tais akmenimis. Tiesa saugumo delei daug kur
laikiau uz rankos ir jis ejo tako o as backele. Svarbiausia buvo ji
sudominti tuom ejimu. Norejom imtis ir puse metu neturincia dukra nesykleje,
bet mus atkalbinejo kad bus ten labai karsta, todel pabijojom ir palikom
viesbutyje su mociute. Buvo silta, bet ne taip baisiai kaip nupasakojo
(rugpjucio men). Todel manau butume visi 5 iveike (ejo ir mociutes), bet
aisku man butu buve sunkiau. Perspesiu, truputi pavojinga, bent jau mums
taip nutiko. Vaikas gulinejo ant akmenu, fotkinomes ir tik paejus koki 30 m,
i ta vieta krito didziulis akmuo. Po musu ejusius skeveldros kliude. Toliau
buve mate kaip krenta ir reke, bet mes nesupratom ko ten rekauja.
Del nuvykimo i tarpeklio pradzia net nekilo minciu imti agentura. Vaziuoja
vietiniai autobusai. Problema iskilo kai 4 val ryto (sunki misija prikelti
vaika, bet kita diena aciu sake) is savo miestelio norejom nusigauti i
Chania, o is ten kazkur apie 5 val autobusas i tarpekli. Nenoredami
paveluoti i pirmaji autobusa gatveje teko stabdyti taksi. Su taksistu
pakeliui smagiai apie futbola pasnekejom, galutiniam variante net
pasivazinejus taksi gavosi nemazai pigiau nei per agentura.
Perejus tarpekli teko ilgai laukti kelto, nes buvom vieni pirmuju lankytoju.
Apie 3 val mirkom siltoje Libijos juroje. Persikelus taip pat kursuoja
vietinis autobusas, jis pritaikytas prie kelto. Beja, jame atsiskaiciau 5
Lt, smulkiu neturejau, vairuotojas ikiso nosi i pinigine, pamate didele
moneta ir sako OK. Sakau ne eurai, tai net pats isitrauke. Mazu koks
kolekcionierius.