Tema: Re: Airbaltic - buti ar nebuti
Autorius: 70005
Data: 2011-06-30 06:59:51
"cakalis" <cakalis@betkur.lt> wrote in message
news:iug8nl$8jt$1@trimpas.omnitel.net...
> turint omenyje, kad tai bene vieniteles avialinijos kurios krizes metais
> europoje sugebejo pelna gauti

Man panasu i didele nesamone.  Nekalbant jau apie tai, kad pelna galima
parodyti, jo realiai neturint.

> ir uz tai

Jei ir gavo pelno, tikrai apdovanojimai duodami ne uz tai.

> gavo kazkoki apdovanojima kaip geriausia europos skrydziu kompanija

Irgi netiesa. Gavo kazkoki regionini ivertinima. Ar jis nepardavinejamas
kaip "geriausio pasaulyje alaus" titulas, negaliu garantuoti.
Man uz kazkokius apdovanojimus svarbiau faktas, kad kontora negerbia savo
klientu ir isdarineja nesamones. Ir kad nuolat minima skandaluose ir
gincuose, o veiklos perspektyvos kvestionuojamos.
Salotiniu privengiu.