Tema: Re: Norvegija dviraciais, klausimai
Autorius: svyt
Data: 2011-06-18 02:47:23
liepos pradzioj saareme vanduo buvo gal 12 laipsniu, o ten siaip dar
siauriau. nu ir atstumai, 1500 km dviraciais ir dar klanais, ir dar keliais
kur dvi lengvosios neprasilenkia, nz, man atrodo pradziai i zakopane
dviraciais reiktu pabandyt nuvaziuot, jei pavyks bandyt norge.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,